|
Telefon : |
05340238777 |
|
Belgegeçer : |
000000000 |
|
Eposta |
Göndermek için tıklayınız |
|
WEB |
https://caliskanlarilkokulu.meb.k12.tr |
|
Adres : |
Çalışkanlar Mahallesi Çalışkanlar Sok. No19/1 Şanlıurfa/Eyyübiye |
|
VİZYON : |
Sürekli kendini yenileyen ,inceleyen,araştıran,okuyan nesillerin yetiştiği ,
Tüm öğrencilerin akla ve bilime dayalı eğitim ortamında hayata ve geleceğe hazırlandığı,
Yönetici,öğretmen,öğrenci ve velilerin işbirliği ile bu bölgenin en iyi Birleştirilmiş Sınıflı İlkokulu olmaktır. |
|
MİSYON : |
Ülkemizin sağlıklı birey yetiştirme politikalarının temel kaynağı olarak;
Yüce önder Atatürk´ün ´Büyük Türkiye´idaeline ulaşmayı hedefleyen,
Türkiye Cumhuriyeti´ne karşı görev ve sorumluluklarını bilen,
Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı,
Türk Milli Eğitiminin temel ilkelerinin bilincinde olan; sağlam karekterli kendine güvenen ve sorumluluklarının bilincinde olan yeni nesiller yetiştirmektir.
|
|
BAŞARILAR : |
|
Öğretmen :2
Öğrenci :21
Derslik :2
Kütüphane Kitap Sayısı :200
Öğretim Şekli :Normal Öğretim.
|
|
|
Saatler : |
08:20-14:10 |
|
Bağlantı : |
Fatih Projesi Fiber İnternet |
|
Yabancı Dil : |
İngilizce |
|
Isınma : |
Soba (odun-kömür),Isıtıcı,Klima. |
|
Servis : |
Mahallemizde , ortaokul ve lise öğrencilerini taşıyan okul servisleri vardır. |
|
Ulaşım : |
Çalışkanlar Mahallesi´ne ulaşım, özel araçlarla sağlanmaktadır.Ayrıca ana yoldan geçen Organize Sanayi otobüsleri ve Birecik,Suruç dolmuşları ulaşıma yardımcı olmaktadır. |
|
Yerleşim Yeri : |
Çalışkanlar Mahallesi(köyü) Çalışkanlar Sokak No:19 Eyyübiye/Şanlıurfa
|
|
İl /İlçe Merkezine Uzaklık : |
İl ve İlçe merkezine uzaklık yaklaşık olarak 18 km. |
|
Kontenjan Bilgileri : |
|
|
Sportif Etkinlikler : |
Okulumuzda sportif etkinlikler olarak, futbol,masa tenisi,dart voleybol.kros etkinlikleri yapılmaktadır. |
|
Bilimsel Etkinlikler : |
Deney,gözlem,inceleme,araştırma yapılmaktadır. |
|
Proje Çalışmaları : |
Okulumuzda öğrencilerimiz, 1.2.3.4.sınıflar olarak seviyelerine uygun performans ve proje çalışmaları yapmaktadır. |
|
Yazdır : |
|